Cоціокультурний прогрес українського суспільства на основі ідеології людяності.

  • сприяння гармонійному розвитку особистості;
  • сприяння гуманістичному розвитку суспільства;
  • забезпечення розвитку організації;
  • набуття громадянських компетенцій;
  • формування, реалізація і підтримка проектів, спрямованих на розбудову громадянського суспільства в Україні.

Детальніше >>>

МИ Є ті, хто:

  • може ясно сформулювати свою мрію про майбутнє України і Світу одним реченням без частки «не»;
  • чітко уявляє, в якому суспільстві хотів би жити, та хоче і знає, як перетворювати сучасне суспільство;
  • в будь-якій ситуації першим завжди задається питанням «Що робити», а не «Хто винен».

Детальніше >>>

 

 

«Всі Ми» –  відкритий комунікативний ресурс, спрямований на розгортання конструктивного суспільного спілкування. Це реальна форма продуктивного зворотного зв’язку для тих різнофахових наукових спеціалістів, вчених, аналітиків, експертів, представників громадськості, котрі відчувають сьогодні гостру внутрішню потребу в обміні добірної інформації, популяризації власних суспільнокорисних напрацювань, налагодженні резонансних партнерських взаємин. 

Перейти >>>

 

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПРОГРЕС УКРАЇНИ

Сприяння вирішенню проблем інформаційного простору.

ТВОРЧА ЛЮДЯНА ОСОБИСТІСТЬ – РУШІЙ ІСТИННОГО ПРОГРЕСУ

Представлння видатних, але маловідомих широкому загалу україниських особистстей

ВСЕУКРАЇНСЬКА СУСПІЛЬНА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА МЕРЕЖА «ВСІ МИ»

Загальнодоступний майдачник для пошуку і творення нових ідей.

Детальніше >>>

Про агонію

Як би цей потворний, мерзенний путінізм не скаженів – це вже агонія. Це кінець рашистського варварства, як суті росії, варварства в істотному розумінні цього явища, яке завжди існувало і існує за рахунок захоплення та привласнення територій і ресурсів, ненаситної жаги домінування та зверхності.

Путін-путінізм-пута - 2

Дуже символічним і знаковим є таке явище, як Путін при владі у Росії. І зовсім не символічним є ненависне ставлення Росії до України. Путін і пута для нас стануть або фатальними, або перетворяться на доленосні.

Експерт

Народився 4 січня 1944 року в селі Ульянівка Скадовського району Херсонської області. В 1961 році закінчив з відзнакою (Срібна медаль) середню школу, в 1966 році - Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К. Крупської за спеціальністю «учитель фізики та загальнотехнічніх дисциплін».

Важливі в фаховому відношенні дати:

1966 - 1969 рр.    працював вчителем у сільській школі Каланчацького району;

1969 - 1970 рр.    отримав диплом з відзнакою викладача фізики та хімії французькою мовою на курсах ЮНЕСКО у Московському державному педагогічному інституті ім. В.І. Леніна;

1970 - 1973 рр.    викладав за міждержавними угодами фізику на французькій мові у ліцеях

1975 - 1978 рр.     Алжиру, Центрально - Африканської республіки та Малі, керував програмою

1983 - 1986 рр.     радянських спеціалістів в ЦАР, був консультантом Міністерства освіти республіки Малі;

1973 - 1989 рр.     працював у навчальних закладах Херсона вчителем, заступником директора школи та викладачем фізики мореплавного училища ім. лейтенанта Шмідта;

1989 рік            очолив створення інноваційного навчального закладу в Україні - Херсонський фізико-технічний ліцей (ФТЛ). Наразі обіймає посаду директора ліцею, а також викладає фізику. У 2000 році ліцей стає лауреатом «ЗОЛОТОЇ ФОРТУНИ» як заклад, що входить до флагманів сучасної української освіти;

2003 рік            отримав почесне звання «Заслужений учитель України»;

2007 рік           захистив кандидатську дисертацію та отримав звання кандидат технічних наук;

2008 рік           став лауреатом премії Верховної Ради України для кращих освітян року в Україні;

2009 рік           рішенням Херсонської міської ради Миколі Івановичу було присвоєно звання Почесний Громадянин міста.

2011 рік           обраний депутатом міської ради.

fb     yt

Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи сайту та оцінки використання його вмісту. Залишаючись на сайті Ліги Культури, Ви тим самим даєте згоду на використання нами файлів cookie.
Ok