Cоціокультурний прогрес українського суспільства на основі ідеології людяності.

  • сприяння гармонійному розвитку особистості;
  • сприяння гуманістичному розвитку суспільства;
  • забезпечення розвитку організації;
  • набуття громадянських компетенцій;
  • формування, реалізація і підтримка проектів, спрямованих на розбудову громадянського суспільства в Україні.

Детальніше >>>

МИ Є ті, хто:

  • може ясно сформулювати свою мрію про майбутнє України і Світу одним реченням без частки «не»;
  • чітко уявляє, в якому суспільстві хотів би жити, та хоче і знає, як перетворювати сучасне суспільство;
  • в будь-якій ситуації першим завжди задається питанням «Що робити», а не «Хто винен».

Детальніше >>>

 

 

«Всі Ми» –  відкритий комунікативний ресурс, спрямований на розгортання конструктивного суспільного спілкування. Це реальна форма продуктивного зворотного зв’язку для тих різнофахових наукових спеціалістів, вчених, аналітиків, експертів, представників громадськості, котрі відчувають сьогодні гостру внутрішню потребу в обміні добірної інформації, популяризації власних суспільнокорисних напрацювань, налагодженні резонансних партнерських взаємин. 

Перейти >>>

 

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПРОГРЕС УКРАЇНИ

Сприяння вирішенню проблем інформаційного простору.

ТВОРЧА ЛЮДЯНА ОСОБИСТІСТЬ – РУШІЙ ІСТИННОГО ПРОГРЕСУ

Представлння видатних, але маловідомих широкому загалу україниських особистстей

ВСЕУКРАЇНСЬКА СУСПІЛЬНА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА МЕРЕЖА «ВСІ МИ»

Загальнодоступний майдачник для пошуку і творення нових ідей.

Детальніше >>>

Про агонію

Як би цей потворний, мерзенний путінізм не скаженів – це вже агонія. Це кінець рашистського варварства, як суті росії, варварства в істотному розумінні цього явища, яке завжди існувало і існує за рахунок захоплення та привласнення територій і ресурсів, ненаситної жаги домінування та зверхності.

Путін-путінізм-пута - 2

Дуже символічним і знаковим є таке явище, як Путін при владі у Росії. І зовсім не символічним є ненависне ставлення Росії до України. Путін і пута для нас стануть або фатальними, або перетворяться на доленосні.

В Києві на базі університету імені Бориса Грінченка 4 червня 2011 року була проведена Міжнародна науково-практична конференція «Ефективна школа: фактори успіху».

Питання, як зробити школу ефективною, а учнів успішними, розглядали педагоги-науковці з України, Росії, Бельгії, Нідерландів, США, Великої Британії, Швеції.

«Лігу Культури» представляв Віктор Володимирович Громовий, експерт, учасник проекту «Сучасна модель освіти України».

За словами Віктора Володимировича, особливо цікавими були доповіді Девіда Ройла (Великобританія) – «Якість середньої освіти, що базується на компетентнісному підході», групи професорів із Швеції – «Школа майбутнього», Тетяни Ковальової  (Росія) – «Тьютерство-інституція нової професії в російській школі». Віктор Огнев’юк, доктор філософських наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, заслужений працівник освіти, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка, виступив з доповіддю «Шкільна освіта у контексті семи еволюційних постулатів», у якій сформулював думку про те, що сучасна українська школа має відійти від абсолютизації класно-урочної системи, але для цього їй потрібен учитель з іншою філософією.

Матеріали конференції використовуються Лігою для продовження роботи над проектом «Сучасна модель освіти України».


Прес-служба «Ліги Культури»

Київ, 4 червня 2011 року

fb     yt

Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи сайту та оцінки використання його вмісту. Залишаючись на сайті Ліги Культури, Ви тим самим даєте згоду на використання нами файлів cookie.
Ok