Cоціокультурний прогрес українського суспільства на основі ідеології людяності.

  • сприяння гармонійному розвитку особистості;
  • сприяння гуманістичному розвитку суспільства;
  • забезпечення розвитку організації;
  • набуття громадянських компетенцій;
  • формування, реалізація і підтримка проектів, спрямованих на розбудову громадянського суспільства в Україні.

Детальніше >>>

МИ Є ті, хто:

  • може ясно сформулювати свою мрію про майбутнє України і Світу одним реченням без частки «не»;
  • чітко уявляє, в якому суспільстві хотів би жити, та хоче і знає, як перетворювати сучасне суспільство;
  • в будь-якій ситуації першим завжди задається питанням «Що робити», а не «Хто винен».

Детальніше >>>

 

 

«Всі Ми» –  відкритий комунікативний ресурс, спрямований на розгортання конструктивного суспільного спілкування. Це реальна форма продуктивного зворотного зв’язку для тих різнофахових наукових спеціалістів, вчених, аналітиків, експертів, представників громадськості, котрі відчувають сьогодні гостру внутрішню потребу в обміні добірної інформації, популяризації власних суспільнокорисних напрацювань, налагодженні резонансних партнерських взаємин. 

Перейти >>>

 

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПРОГРЕС УКРАЇНИ

Сприяння вирішенню проблем інформаційного простору.

ТВОРЧА ЛЮДЯНА ОСОБИСТІСТЬ – РУШІЙ ІСТИННОГО ПРОГРЕСУ

Представлння видатних, але маловідомих широкому загалу україниських особистстей

ВСЕУКРАЇНСЬКА СУСПІЛЬНА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА МЕРЕЖА «ВСІ МИ»

Загальнодоступний майдачник для пошуку і творення нових ідей.

Детальніше >>>

Про агонію

Як би цей потворний, мерзенний путінізм не скаженів – це вже агонія. Це кінець рашистського варварства, як суті росії, варварства в істотному розумінні цього явища, яке завжди існувало і існує за рахунок захоплення та привласнення територій і ресурсів, ненаситної жаги домінування та зверхності.

Путін-путінізм-пута - 2

Дуже символічним і знаковим є таке явище, як Путін при владі у Росії. І зовсім не символічним є ненависне ставлення Росії до України. Путін і пута для нас стануть або фатальними, або перетворяться на доленосні.

11 жовтня 2011 року у Всеукраїнському прес-центрі Української національної інформаційної агенції «УКРІНФОРМ» відбувся круглий стіл за участю спеціалістів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти,  Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, Інституту проблем виховання НАПН України, Інституту обдарованої дитини НАПН України, Українського науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи, Інституту лідерства та соціальних наук Київського університету імені Бориса Грінченка, Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, делегатів ІІІ Всеукраїнського з`їзду вчителів, директорів ЗНЗ, педагогів, представників громадських об’єднань.

На круглому столі було презентовано проект «Етичного кодексу українського вчителя» (в рамках обговорення проекту Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки). Для підготовки проекту Кодексу Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі створила робочу групу, до складу якої увійшли освітяни, юристи, представники громадських організацій. Як зазначено в Преамбулі «Етичного кодексу українського вчителя», «Кодекс визначає, систематизує, упорядковує та закріплює єдину систему норм, правил і критеріїв професійної етики в усіх видах педагогічної діяльності, що регулюють відносини між вчителями та їх учнями,  а також  іншими членами колективу навчального закладу, захищають їх людську цінність і гідність, підтримують якість професійної діяльності вчителів і честь їх професії, створюють культуру освітніх і виховних закладів, основану на довірі, відповідальності і справедливості. Кодекс діє на всій території України та призначений для застосування у професійній діяльності вчителів та усіх працівників навчальних закладів, що працюють з дітьми».

Експерти «Ліги Культури» з питань освіти, а саме В.М. Зоц, І.Г. Осадчий, Г.В. Коломієць, С.Ф. Клепко, М.І. Босенко, Л.І. Даниленко, В.І. Бєлий, В.В. Громовий, опрацював документ, дійшли спільного висновку: запропонований проект «Етичного кодексу українського вчителя» не відповідає своєму призначенню.

Позицію «Ліги Культури» на круглому столі представила Віра Миколаївна Зоц, віце-президент Ліги. За словами Віри Миколаївни «документ є невдалою інтеграцією закону, підзаконних актів і статутних вимог. Моральний кодекс має бути компактним за розміром, а головне - змістовним. Не варто включати опис  речей,  очевидних для кожної свідомої людини, слід уникати статей, які стосуються виключно юридичного регулювання, натомість приділяти увагу розкриттю критеріїв етичності. Недопустимі в такому документі й суперечності. Складається враження, що люди, які готували цей документ не знають про синергетику – теорію самоорганізації в системах різноманітної природи, яка склалась ще в 20-ті роки минулого сторіччя. З точку зору  цієї теорії, намагання все упорядкувати і регламентувати в системах, що самоорганізуються, призводить до конфліктів і їх руйнації. Тому створення будь-яких контролюючих органів (комісій, комітетів, як запропоновано в новому кодексі) є недоречним».

Учасники круглого столу прийняли рішення про продовження розгляду проекту «Етичного кодексу українського вчителя» на зборах трудових колективів, районних та обласних конференціях із залученням представників батьківської громадськості.

«Ліга Культури» вважає цілком логічним підняття питання професійної етики і готова надати свої рекомендації.

Прес-служба «Ліги Культури»

Київ, 11 жовтня 2011 року

fb     yt

Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи сайту та оцінки використання його вмісту. Залишаючись на сайті Ліги Культури, Ви тим самим даєте згоду на використання нами файлів cookie.
Ok