Cоціокультурний прогрес українського суспільства на основі ідеології людяності.

  • сприяння гармонійному розвитку особистості;
  • сприяння гуманістичному розвитку суспільства;
  • забезпечення розвитку організації;
  • набуття громадянських компетенцій;
  • формування, реалізація і підтримка проектів, спрямованих на розбудову громадянського суспільства в Україні.

Детальніше >>>

МИ Є ті, хто:

  • може ясно сформулювати свою мрію про майбутнє України і Світу одним реченням без частки «не»;
  • чітко уявляє, в якому суспільстві хотів би жити, та хоче і знає, як перетворювати сучасне суспільство;
  • в будь-якій ситуації першим завжди задається питанням «Що робити», а не «Хто винен».

Детальніше >>>

 

 

«Всі Ми» –  відкритий комунікативний ресурс, спрямований на розгортання конструктивного суспільного спілкування. Це реальна форма продуктивного зворотного зв’язку для тих різнофахових наукових спеціалістів, вчених, аналітиків, експертів, представників громадськості, котрі відчувають сьогодні гостру внутрішню потребу в обміні добірної інформації, популяризації власних суспільнокорисних напрацювань, налагодженні резонансних партнерських взаємин. 

Перейти >>>

 

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПРОГРЕС УКРАЇНИ

Сприяння вирішенню проблем інформаційного простору.

ТВОРЧА ЛЮДЯНА ОСОБИСТІСТЬ – РУШІЙ ІСТИННОГО ПРОГРЕСУ

Представлння видатних, але маловідомих широкому загалу україниських особистстей

ВСЕУКРАЇНСЬКА СУСПІЛЬНА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА МЕРЕЖА «ВСІ МИ»

Загальнодоступний майдачник для пошуку і творення нових ідей.

Детальніше >>>

Про агонію

Як би цей потворний, мерзенний путінізм не скаженів – це вже агонія. Це кінець рашистського варварства, як суті росії, варварства в істотному розумінні цього явища, яке завжди існувало і існує за рахунок захоплення та привласнення територій і ресурсів, ненаситної жаги домінування та зверхності.

Путін-путінізм-пута - 2

Дуже символічним і знаковим є таке явище, як Путін при владі у Росії. І зовсім не символічним є ненависне ставлення Росії до України. Путін і пута для нас стануть або фатальними, або перетворяться на доленосні.

5-6 жовтня 2011 року в Москві Міжнародна громадська організація «Співдружність організаторів  виховного  процесу» провела міжнародну науково-практичну  конференцію «Психолого-педагогічні  і  соціальні проблеми гуманізації простору дитинства» на базі Академії  підвищення кваліфікації і професійної  перепідготовки  працівників  освіти  Росії.

На конференції було презентовано більше 30-ти доповідей науковців різного рівня і практикуючих педагогів з 5-ти країн світу. Віце-президент «Ліги Культури», к.п.н. Віра Миколаївна Зоц презентувала доповідь «Гуманізація  простору дитинства як суспільне завдання»,  в якій  поділилась  з  колегами досвідом напрацювання механізмів громадянського  суспільства, взаємодії з владою у відстоюванні суспільних інтересів, зокрема в освіті і вихованні  на основі ідеології людяності.

За словами Віри Миколаївни, атмосфера конференції була щирою, невимушеною, доброзичливою. Основні принципові позиції у вихованні, до яких схилялась переважна більшість виступаючих були наступними:
- незалежно від того, як діє влада в той чи інший час, суспільство має забезпечити гуманістичний розвиток підростаючого покоління, бо гуманізм є  тим  універсальним фактором, який людство може протиставити жорстоким викликам 21-го сторіччя, і за рахунок  якого вижити;
- гуманізація  простору дитинства – першочергове  завдання, але його неможливо  виконати, не гуманізуючи все суспільне життя;
- головною ланкою  в цьому  процесі є вчитель, вихователь, його совість, моральність, відповідальність, професіоналізм;
- великою  перешкодою на шляху гуманізації суспільства є аморальна позиція великої кількості ЗМІ, зокрема в Росії і Україні. Влада виявляє нездатність у вирішенні цієї  проблеми, а педагогічна громадськість  не має  засобів впливу  на ці процеси, але докладає великих зусиль, щоб протиставити негативному впливу маскультури  культурне середовище навчальних  закладів, позашкільних  установ, залучення феноменів високої культури  до  виховного процесу;
- на виклики часу світова спільнота відповідає, зокрема, реформуванням освітніх систем.  Росія і Україна є в  активній  фазі  цього процесу. Він потребує багато часу і великих коштів. Але є прості речі, які не потребують ніяких коштів, а лише усвідомлення педагогічною спільнотою своєї відповідальності перед  майбутнім: поважати дітей, не  кричати  на них і говорити правду.

Головним результатом конференції стало збагачення всіх її учасників новими знаннями і досвідом для гуманістичного служіння  дитинству.

Прес-служба «Ліги Культури»

Москва, 5-6 жовтня 2011 року

fb     yt

Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи сайту та оцінки використання його вмісту. Залишаючись на сайті Ліги Культури, Ви тим самим даєте згоду на використання нами файлів cookie.
Ok