Cоціокультурний прогрес українського суспільства на основі ідеології людяності.

  • сприяння гармонійному розвитку особистості;
  • сприяння гуманістичному розвитку суспільства;
  • забезпечення розвитку організації;
  • набуття громадянських компетенцій;
  • формування, реалізація і підтримка проектів, спрямованих на розбудову громадянського суспільства в Україні.

Детальніше >>>

МИ Є ті, хто:

  • може ясно сформулювати свою мрію про майбутнє України і Світу одним реченням без частки «не»;
  • чітко уявляє, в якому суспільстві хотів би жити, та хоче і знає, як перетворювати сучасне суспільство;
  • в будь-якій ситуації першим завжди задається питанням «Що робити», а не «Хто винен».

Детальніше >>>

 

 

«Всі Ми» –  відкритий комунікативний ресурс, спрямований на розгортання конструктивного суспільного спілкування. Це реальна форма продуктивного зворотного зв’язку для тих різнофахових наукових спеціалістів, вчених, аналітиків, експертів, представників громадськості, котрі відчувають сьогодні гостру внутрішню потребу в обміні добірної інформації, популяризації власних суспільнокорисних напрацювань, налагодженні резонансних партнерських взаємин. 

Перейти >>>

 

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПРОГРЕС УКРАЇНИ

Сприяння вирішенню проблем інформаційного простору.

ТВОРЧА ЛЮДЯНА ОСОБИСТІСТЬ – РУШІЙ ІСТИННОГО ПРОГРЕСУ

Представлння видатних, але маловідомих широкому загалу україниських особистстей

ВСЕУКРАЇНСЬКА СУСПІЛЬНА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА МЕРЕЖА «ВСІ МИ»

Загальнодоступний майдачник для пошуку і творення нових ідей.

Детальніше >>>

Про агонію

Як би цей потворний, мерзенний путінізм не скаженів – це вже агонія. Це кінець рашистського варварства, як суті росії, варварства в істотному розумінні цього явища, яке завжди існувало і існує за рахунок захоплення та привласнення територій і ресурсів, ненаситної жаги домінування та зверхності.

Путін-путінізм-пута - 2

Дуже символічним і знаковим є таке явище, як Путін при владі у Росії. І зовсім не символічним є ненависне ставлення Росії до України. Путін і пута для нас стануть або фатальними, або перетворяться на доленосні.

«Освіта – особлива сфера суспільного життя. Через освіту відбувається зв’язок поколінь, передача певного способу  ставлення до світу, набуття суспільних цінностей – вибудовується  майбутнє», - визначено у документі, який є відповіддю експертів «Ліги Культури» на проект «Етичного кодексу українського вчителя», презентованого НЕК 11 жовтня цього року в УКРІНФОРМі.

Нагадуємо, що експерти Ліги з питань освіти, а саме В.М. Зоц, І.Г. Осадчий, Г.В. Коломієць, С.Ф. Клепко, М.І. Босенко, Л.І. Даниленко, В.І. Бєлий, В.В. Громовий, опрацював запропонований проект Кодексу, дійшли спільного висновку: він не відповідає своєму призначенню.

На думку експертів Ліги, Етичний кодекс учителя має окреслюватися тими сферами суспільного життя й суспільними  групами, які безпосередньо пов’язані з професійною  діяльністю вчителя: учні (вихованці), батьки учнів, колеги (педагогічна громадськість) і визначати такі професійні вчинки та дії, які регулюються не юридичними законами, а совістю вчителя, усвідомленням ним своєї  історичної  місії, що забезпечує  зв’язок між поколіннями і тим значною мірою впливає на  майбутнє.

Свої рекомендації з питань професійної етики в освітньому просторі, експерти оформили в документ «Етичні принципи професійної діяльності українського вчителя», з яким можна ознайомитись на сайті «Всі Ми».

Прес-служба «Ліги Культури»

Київ, 29 листопада 2011 року

fb     yt

Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи сайту та оцінки використання його вмісту. Залишаючись на сайті Ліги Культури, Ви тим самим даєте згоду на використання нами файлів cookie.
Ok