Cоціокультурний прогрес українського суспільства на основі ідеології людяності.

  • сприяння гармонійному розвитку особистості;
  • сприяння гуманістичному розвитку суспільства;
  • забезпечення розвитку організації;
  • набуття громадянських компетенцій;
  • формування, реалізація і підтримка проектів, спрямованих на розбудову громадянського суспільства в Україні.

Детальніше >>>

МИ Є ті, хто:

  • може ясно сформулювати свою мрію про майбутнє України і Світу одним реченням без частки «не»;
  • чітко уявляє, в якому суспільстві хотів би жити, та хоче і знає, як перетворювати сучасне суспільство;
  • в будь-якій ситуації першим завжди задається питанням «Що робити», а не «Хто винен».

Детальніше >>>

 

 

«Всі Ми» –  відкритий комунікативний ресурс, спрямований на розгортання конструктивного суспільного спілкування. Це реальна форма продуктивного зворотного зв’язку для тих різнофахових наукових спеціалістів, вчених, аналітиків, експертів, представників громадськості, котрі відчувають сьогодні гостру внутрішню потребу в обміні добірної інформації, популяризації власних суспільнокорисних напрацювань, налагодженні резонансних партнерських взаємин. 

Перейти >>>

 

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПРОГРЕС УКРАЇНИ

Сприяння вирішенню проблем інформаційного простору.

ТВОРЧА ЛЮДЯНА ОСОБИСТІСТЬ – РУШІЙ ІСТИННОГО ПРОГРЕСУ

Представлння видатних, але маловідомих широкому загалу україниських особистстей

ВСЕУКРАЇНСЬКА СУСПІЛЬНА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА МЕРЕЖА «ВСІ МИ»

Загальнодоступний майдачник для пошуку і творення нових ідей.

Детальніше >>>

Про агонію

Як би цей потворний, мерзенний путінізм не скаженів – це вже агонія. Це кінець рашистського варварства, як суті росії, варварства в істотному розумінні цього явища, яке завжди існувало і існує за рахунок захоплення та привласнення територій і ресурсів, ненаситної жаги домінування та зверхності.

Путін-путінізм-пута - 2

Дуже символічним і знаковим є таке явище, як Путін при владі у Росії. І зовсім не символічним є ненависне ставлення Росії до України. Путін і пута для нас стануть або фатальними, або перетворяться на доленосні.

Про те, як і чому потрібно виховувати МАТЕРІВ, хто це повинен робити і кому вигідно мати велику кількість духовно безграмотних людей. «Ліга культури» об’єднує навколо себе всіх, хто готовий, попри будь-які труднощі, робити добру справу для процвітання країни.

У нас виховання в колективі «Цвітень» не просто фольклорне – це виховання правильних матерів. В основному, дітей виховує мати. Вона передає їм ту культурну спадщину, якою сама володіє. А для того, щоб було що передавати, потрібно, щоб дуже багато інстанцій займалися цим вихованням, закладали правильні патріархальні уклади родинного життя майбутнім мамам. На жаль, цього ніхто робить.

Теперішні наші мами прийшли до нас у шість років. І вони вклали у себе дуже багато до того, як народилися їхні діти, тому діти наших дітей – вже абсолютно інші.

Для мене, виховання майбутньої матері - це просто екологічна потреба в душі. Я виховала своїх трьох дітей, і цілий колектив. У садку і в школі є чужа тьотя, і я не можу їй довірити своїх дітей. Наші діти зараз ростуть в неоднозначному музичному осередку – вони чують і Пугачову і Кіркорова і інше всіляке музичне сміття. І мама не здатна сама вибрати правильні вібрації, бо у нас концепція музичної освіти взагалі відсутня.  А ми ж знаємо, що у  кожного народу – свої вібрації. Музична мова захищає кожну людина з народження своїми правильними вібраціями. Це та екологічна їжа, якою послуговуються народи, щоб захиститися і передати її у спадщину.

Ми ніколи не говорили, що у нас – патріотичне виховання, що будемо співати на злобу дня. Ні,  наші діти почали навчатися на дитячому ігровому фольклору і так треба робити у всіх садочках і школах. Фольклор – це не те, що в банку консервують – це те, що має робити нас кращими. Це те,  чим ми маємо виховувати дітей ще в садочку, коли вони сидять на горшку. Зараз же йде війна за душі дітей.

Концепція дитячого музичного виховання дуже назріла і ми вже не раз ходили до різних міністрів, але віз і нині там. У нас просто немає загальної освітньої концепції, тому й немає музичної концепції. Хочеться, щоб так було, як в Німеччині. Після теракту в США в Європі ввели гуманітарний цикл і зараз там п’ять разів на тиждень співи. Це означає, що кожен вчитель віддав 15 хвилин свого предмету на користь співів. Для чого вони це зробили? Німці – дуже прагматичні люди і вони порахували, що якщо дитина співає у садочку, співає у школі, співає в університеті,  в результаті – це будуть потенційні слухачі у філармонії та опері – на якусь серйозну музику, а не на шоу бізнес, який сам себе прогодує. А народна культура має підтримуватися державою.

Нам теж треба боротися за велику кількість потенційних та грамотних слухачів у філармонійній залі. Доведено ж, що  дитина, яка має музичну освіту, має меншу внутрішню агресію.

Зараз – можна готувати до Різдва і це можливість, коли діти можуть ознайомитися з дитячим ляльковим театром – вертепом. Можна шити собі костюми, вивчати ролі і вчитися розповідати діткам  інтонаціями своїх героїв – це основи театрального виховання.

Сьогодні кожна мама має допомагати своїй дитині стати свідомою і правильно її виховувати, бо на школу сподіватися не приходиться.  Мама повинна найти час на власних дітей, бо чужі тьоті у школах і  садочках такого наваяють, що ми не зможемо з цим впоратися все наступне життя дитини.

Аня Данько

Київ, 27 листопада 2014 року

fb     yt

Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи сайту та оцінки використання його вмісту. Залишаючись на сайті Ліги Культури, Ви тим самим даєте згоду на використання нами файлів cookie.
Ok