Cоціокультурний прогрес українського суспільства на основі ідеології людяності.

  • сприяння гармонійному розвитку особистості;
  • сприяння гуманістичному розвитку суспільства;
  • забезпечення розвитку організації;
  • набуття громадянських компетенцій;
  • формування, реалізація і підтримка проектів, спрямованих на розбудову громадянського суспільства в Україні.

Детальніше >>>

МИ Є ті, хто:

  • може ясно сформулювати свою мрію про майбутнє України і Світу одним реченням без частки «не»;
  • чітко уявляє, в якому суспільстві хотів би жити, та хоче і знає, як перетворювати сучасне суспільство;
  • в будь-якій ситуації першим завжди задається питанням «Що робити», а не «Хто винен».

Детальніше >>>

 

 

«Всі Ми» –  відкритий комунікативний ресурс, спрямований на розгортання конструктивного суспільного спілкування. Це реальна форма продуктивного зворотного зв’язку для тих різнофахових наукових спеціалістів, вчених, аналітиків, експертів, представників громадськості, котрі відчувають сьогодні гостру внутрішню потребу в обміні добірної інформації, популяризації власних суспільнокорисних напрацювань, налагодженні резонансних партнерських взаємин. 

Перейти >>>

 

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПРОГРЕС УКРАЇНИ

Сприяння вирішенню проблем інформаційного простору.

ТВОРЧА ЛЮДЯНА ОСОБИСТІСТЬ – РУШІЙ ІСТИННОГО ПРОГРЕСУ

Представлння видатних, але маловідомих широкому загалу україниських особистстей

ВСЕУКРАЇНСЬКА СУСПІЛЬНА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА МЕРЕЖА «ВСІ МИ»

Загальнодоступний майдачник для пошуку і творення нових ідей.

Детальніше >>>

Про агонію

Як би цей потворний, мерзенний путінізм не скаженів – це вже агонія. Це кінець рашистського варварства, як суті росії, варварства в істотному розумінні цього явища, яке завжди існувало і існує за рахунок захоплення та привласнення територій і ресурсів, ненаситної жаги домінування та зверхності.

Путін-путінізм-пута - 2

Дуже символічним і знаковим є таке явище, як Путін при владі у Росії. І зовсім не символічним є ненависне ставлення Росії до України. Путін і пута для нас стануть або фатальними, або перетворяться на доленосні.

18 березня 2011 року Кіровоградським регіональним центром «Ліги Культури» на базі обласної бібліотеки ім. Д.І.  Чижевського було проведено круглий стіл «Цінності в освіті – цінність освіти!?» за участю колективу Кіровоградського інституту післядипломної освіти,  представників спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів школи №6 Кіровоградської міської ради та інших освітян. Засідання проводив директор кіровоградської гімназії ім. Т.Г. Шевченка Віктор Володимирович Громовий.

За словами Віктора Володимировича «в жодній країні світу не можна зверху щось реально змінити в освіті, можна змінити лише знизу», тому проведення круглого столу ставило на меті пошук шляхів впровадження нової якості в освітній сфері. «Реформування освіти в Європі йде не один рік і продовжується, реформувати освіту з верху не можливо», - теза бельгійського експерту, яку навела  віце-президент «Ліги Культури» та Вальдорфської школи «Михаїл» Віра Миколаївна Зоц, згадуючи досвід реалізації проекту «Рівний доступ до якісної освіти», та наголосила на важливості зустрічі за круглим столом, адже «ніхто нам щастя не збудує, якщо ми самі його не збудуємо». Віра Миколаївна підкреслила, що «Ліга Культури» стоїть на позиції еволюційного шляху розвитку, тому що він значно ефективніший ніж революційний. «Еволюція передбачає створення нового і вкладання зусиль в розбудову нового, а нове, розбудовуючись, виштовхує старе», - такими словами Віра Миколаївна закінчила привітальне слово.

В першому блоці до обговорення були запропоновані питання кризи цінностей в кризовому суспільстві, а також проблема дева­львації та підміни цінностей. Віктор Володимирович зауважив, що «потрібна розмова про ціннісні орієнтації в суспільстві, а все інше – лише інструментарій», що псевдоцінності, такі як жадність, заздрість, суперництво блокують розвиток України, підняв проблему розгубленості молоді перед сучасними стереотипами «нормального життя» та нездатності школи допомогти переосмислити ті псевдоцінності на справжні. Результат моніторингу сучасних ЗМІ та Інтернет-видань дали змогу Віктору Володимировичу підтвердити існування досить серйозної девальвації цінностей. Таким чином, головним завданням сучасного суспільства має стати пошук спільних цінностей.  В цьому процесі допомагатиме і культура, і освіта.

Доцент кафедри історії України Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка  Проскурова Світлана Володимирівна звернулась з вдячністю до вчителів за «якісно новий людський матеріал», адже за її спостереженнями сучасні студенти, а це переважно сільські діти, які вступають до КДПУ  ім. В. Винниченка, мають «вищий рівень ідентичності, вищий рівень бажання пізнати щось нове, бути фахівцем в своїй справі», мають сильну мотивацію до навчання. Говорячи про цінності Світлана Володимирівна зазначила, що вони є тим, що легітимізують молоду державу та навела твердження фахівців з утворення нації Шиллса та Парсонса: «без системи цінностей взагалі немає нації».  Аналізуючи сучасний стан суспільства,  Світлана Володимирівна говорила про кризу цінностей в Росії, та небезпеку копіювання Україною тих суспільних процесів, які відбуваються на території сусіда.

В ході обговорень розгорнулась дискусія між вчителями та батьками про завдання, які має виконувати школа, зокрема виховувати особистостей. Також йшлось про престижність відмінного навчання серед школярів, про застарілість методів мотивації та контролю, які досі використовують в школах, як то зауваження в щоденниках, та важливість  використання індивідуального підходу до школярів, врахування субкультури учнів для заохочення їх до навчання.

Підводячи підсумки обговорень першої частини круглого столу, Віктор Володимирович акцентував увагу учасників на найголовнішій цінності – цінності людського життя.

Доцент кафедри педагогіки і психології Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. В. Сухомлинського Калініченко Надія Андріївна звернулась до учасників для оголошення своє позиції: «Ми на шляху формування громадянського суспільства. І ознака того те, що ми зібрались, і кожний може висловлювати свою думку, а головне – прислухатись до іншого і не осуджувати, підтримувати». Надія Андріївна підтримала Віру Миколаївну  в тому, що не варто зосереджуватися на негативі, який присутній скрізь у ЗМІ, замість цього  необхідний позитив для гармонійного розвитку, що стверджується «Лігою Культури».

У другому блоці, де організаторами було запропоновано працювати за напрямом «Загальнолюдські, християнські та національні цінності у виховному процесі школи».  Голова методичної ради Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. В. Сухомлинського Іванко Андрій Борисович запропонував визначення  вчителя як «своєрідного хранителя, продовжувача національних цінностей». На думку Андрія Борисовича, завдання педагога полягає в тому, щоб збалансувати національні та загальнолюдські цінності в умовах глобалізації. Тому спеціальний статус педагога набуває особливого значення.

Третій блок обговорень був присвячений питанню «Освіта як цінність». В ході цікавої дискусії учасники озвучили начебто просту, але таку важливу тезу: педагогічна взаємодія, достойні стосунки в колективі вчителів – приклад для дітей, які повинні навчатися толерантності.

Чи повинна школа тільки навчати дитину? Чи повинна ще й виховувати? Ці питання адресуються кожному педагогу, адже відповідь залежатиме від  його власної системи цінностей.

Ініціатори та організатори круглого столу сподіваються, що тема, яка піднялась, не залишила байдужим учасників та кожний зробив свій висновок щодо пошуку шляхів вирішення проблемних питань.

Відгук Української народної партії розміщений за адресою http://www.qwas.ru/ukraine/unp-ua/UNP-Visokii-r-ven-osv-ti-zabezpechit-t-lki-aktivne-gromadjanske-susp-lstvo

 

Прес-служба «Ліги Культури»

fb     yt

Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи сайту та оцінки використання його вмісту. Залишаючись на сайті Ліги Культури, Ви тим самим даєте згоду на використання нами файлів cookie.
Ok