Cоціокультурний прогрес українського суспільства на основі ідеології людяності.

  • сприяння гармонійному розвитку особистості;
  • сприяння гуманістичному розвитку суспільства;
  • забезпечення розвитку організації;
  • набуття громадянських компетенцій;
  • формування, реалізація і підтримка проектів, спрямованих на розбудову громадянського суспільства в Україні.

Детальніше >>>

МИ Є ті, хто:

  • може ясно сформулювати свою мрію про майбутнє України і Світу одним реченням без частки «не»;
  • чітко уявляє, в якому суспільстві хотів би жити, та хоче і знає, як перетворювати сучасне суспільство;
  • в будь-якій ситуації першим завжди задається питанням «Що робити», а не «Хто винен».

Детальніше >>>

 

 

«Всі Ми» –  відкритий комунікативний ресурс, спрямований на розгортання конструктивного суспільного спілкування. Це реальна форма продуктивного зворотного зв’язку для тих різнофахових наукових спеціалістів, вчених, аналітиків, експертів, представників громадськості, котрі відчувають сьогодні гостру внутрішню потребу в обміні добірної інформації, популяризації власних суспільнокорисних напрацювань, налагодженні резонансних партнерських взаємин. 

Перейти >>>

 

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПРОГРЕС УКРАЇНИ

Сприяння вирішенню проблем інформаційного простору.

ТВОРЧА ЛЮДЯНА ОСОБИСТІСТЬ – РУШІЙ ІСТИННОГО ПРОГРЕСУ

Представлння видатних, але маловідомих широкому загалу україниських особистстей

ВСЕУКРАЇНСЬКА СУСПІЛЬНА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА МЕРЕЖА «ВСІ МИ»

Загальнодоступний майдачник для пошуку і творення нових ідей.

Детальніше >>>

Про агонію

Як би цей потворний, мерзенний путінізм не скаженів – це вже агонія. Це кінець рашистського варварства, як суті росії, варварства в істотному розумінні цього явища, яке завжди існувало і існує за рахунок захоплення та привласнення територій і ресурсів, ненаситної жаги домінування та зверхності.

Путін-путінізм-пута - 2

Дуже символічним і знаковим є таке явище, як Путін при владі у Росії. І зовсім не символічним є ненависне ставлення Росії до України. Путін і пута для нас стануть або фатальними, або перетворяться на доленосні.

Протягом  2011-2012 року в Москві проходив семінар з вивчення досвіду реформування школи в Фінляндії у три сесії.

Обговорювались проблеми організації школи, підготовки вчителів та індивідуалізації навчання. В семінарі брала участь експерт з освітніх питань, віце-президент «Ліги Культури» Віра Миколаївна Зоц.

Фінська система є зараз однією з кращих у світі. І не тільки тому, що фінські підлітки є лідерами в дослідженнях PISA, а ще й тому, що різниця між найвищими результатами і найнижчими – незначна, а різниця у рівнях різних шкіл-найменша у світі. Це яскраве свідчення того, що у Фінляндії гарантована безкоштовна,  якісна освіта всім дітям, незалежно від місця проживання чи соціально-економічного стану сім`ї. Паралельної з муніципальною основною школою мережі приватних елітних шкіл у Фінляндії немає. Існує кілька ліцензованих приватних шкіл, і вони отримують державне фінансування, дотримуються національної основи навчальної програми, і зобов’язані приймати до школи всіх школярів свого округу.

Висококваліфіковані фахівці з Фінляндії ознайомили учасників семінару з основами, на яких ґрунтується така система освіти:
- країна, яка має незначні природні ресурси, зробила ставку на загальну якісну освіту всього населення, і таким чином уникла поділу суспільства на освічену еліту і малоосвічений народ;
- всі вчителі, які працюють в школі, вчителі підготовчих класів і вихователі дитячих садків мають вчену ступінь магістра педагогічних наук. Професія вчителя дуже популярна і престижна. Бажаючих отримати педагогічну освіту у  5 разів більше, ніж місць у ВНЗ. Освіта вчителів включає як педагогічні вміння, так і глибоке знання навчальних предметів.  Незважаючи на те, що навчальні програми і їх цілі визначені на національному рівні,  вчитель вільно вибирає методи навчання в класі;
- відсутній зовнішній контроль за роботою шкіл, не існує інституту інспекторів.  Всі ланки управління освітою діють у відкритій взаємодії. Культура довіри ґрунтується на тому, що вчителі-самостійні фахівці, які з одного боку, знають потреби і можливості своїх учнів, а з іншого - поважають загальні цілі;
- стосункам між учнями і затишку в школі надається особлива увага. Вчителі турбуються про атмосферу в класі, щоб у ньому не було дискримінації і  «дідівщини».  На всіх ступенях школи стосунки між вчителями і учнями природні і теплі. Мотивація ґрунтується на  заохоченні. В початковій школі відсутні бальні оцінки.
Учасники семінару дізнались ще багато цікавого про організацію навчання у фінських школах. Тепер важливо донести ці знання до всіх учасників навчально-виховного процесу. І особливо до тих управлінців і вчених, які причетні до процесів реформування нашої освіти. Кожен з нас має задати питання своїй громадянській совісті:  чому Фінляндія може любити ВСІХ своїх дітей, а ми – ні? Відповідь на це питання і має бути виміром нашого патріотизму.

Прес-служба «Ліги Культури»

Москва, 30 березня 2012 року

fb     yt

Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи сайту та оцінки використання його вмісту. Залишаючись на сайті Ліги Культури, Ви тим самим даєте згоду на використання нами файлів cookie.
Ok