Cоціокультурний прогрес українського суспільства на основі ідеології людяності.

  • сприяння гармонійному розвитку особистості;
  • сприяння гуманістичному розвитку суспільства;
  • забезпечення розвитку організації;
  • набуття громадянських компетенцій;
  • формування, реалізація і підтримка проектів, спрямованих на розбудову громадянського суспільства в Україні.

Детальніше >>>

МИ Є ті, хто:

  • може ясно сформулювати свою мрію про майбутнє України і Світу одним реченням без частки «не»;
  • чітко уявляє, в якому суспільстві хотів би жити, та хоче і знає, як перетворювати сучасне суспільство;
  • в будь-якій ситуації першим завжди задається питанням «Що робити», а не «Хто винен».

Детальніше >>>

 

 

«Всі Ми» –  відкритий комунікативний ресурс, спрямований на розгортання конструктивного суспільного спілкування. Це реальна форма продуктивного зворотного зв’язку для тих різнофахових наукових спеціалістів, вчених, аналітиків, експертів, представників громадськості, котрі відчувають сьогодні гостру внутрішню потребу в обміні добірної інформації, популяризації власних суспільнокорисних напрацювань, налагодженні резонансних партнерських взаємин. 

Перейти >>>

 

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПРОГРЕС УКРАЇНИ

Сприяння вирішенню проблем інформаційного простору.

ТВОРЧА ЛЮДЯНА ОСОБИСТІСТЬ – РУШІЙ ІСТИННОГО ПРОГРЕСУ

Представлння видатних, але маловідомих широкому загалу україниських особистстей

ВСЕУКРАЇНСЬКА СУСПІЛЬНА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА МЕРЕЖА «ВСІ МИ»

Загальнодоступний майдачник для пошуку і творення нових ідей.

Детальніше >>>

Про агонію

Як би цей потворний, мерзенний путінізм не скаженів – це вже агонія. Це кінець рашистського варварства, як суті росії, варварства в істотному розумінні цього явища, яке завжди існувало і існує за рахунок захоплення та привласнення територій і ресурсів, ненаситної жаги домінування та зверхності.

Путін-путінізм-пута - 2

Дуже символічним і знаковим є таке явище, як Путін при владі у Росії. І зовсім не символічним є ненависне ставлення Росії до України. Путін і пута для нас стануть або фатальними, або перетворяться на доленосні.

«У творах Шопена Л. Марцевич проявила себе як художниця, яка внутрішньо невимушено відроджувала ніжні мелодії, філігранність і вишуканість. Чудово об’єдналися повільні підйоми мелодії зі стрімкими підголосками, а блискучі пасажі звучали так, ніби кінчиками пальців вона торкалася фарфору», – так високо оцінила гру народної артистки України Людмили Мацерук одна з німецьких газет у статті «Апогей піаністки»

Почути яскраве індивідуальне виконання Шопена у виконанні Людмили Мацерук була нагода і зі сцени Колонного залу імені М. Лисенка Національної філармонії України. В програмі звучали Балада №3 ля бемоль мажор (тв.47), Скерцо №2 сі бемоль мінор (тв. 31) , Полонез мі бемоль мінор (тв. 26 №2), Соната №2 сі бемоль мінор (тв. 35) та інші твори.

Людмила Марцевич – одна з найвидатніших піаністок нашого часу. Визнання її таланту в Україні та світі збудоване на глибокій концепції та особливому філософському підходу до виконуваного репертуару, а це – найскладніші твори композиторів-класиків, епохи романтизму, сучасних авторів. Преса підкреслює витончений індивідуальний почерк піаністки, благородство її звуків та романтичну піднесеність, художню зрілість інтерпретації та гармонійне поєднання технічної досконалості.

Ось відгуки з деяких зарубіжних видань.

Газета «Stormarner Tageblatt»: «…Піаністка, над якою ореол унікальної артистичної особистості, Л. Марцевич вміє відрізнити сентиментальність і пристрасть – це видає її духовний ранг, інтелект і майстерність».

Газета «Arensburger Zeitung»: «…Людмила Марцевич продемонструвала виключні динамічні контрасти: від оркестрового tutti до ніжного дзюрчання роялю, до прозорого, як скло, piano, і виглядала в цьому феноменально».

Прес-служба «Ліги культури»

fb     yt

Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи сайту та оцінки використання його вмісту. Залишаючись на сайті Ліги Культури, Ви тим самим даєте згоду на використання нами файлів cookie.
Ok