14 липня 2011 року Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі провела спільну робочу нараду з питань дотримання суб’єктами рекламної діяльності вимог чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі.

Апарат Національної комісії постійно проводить експертизу рекламної продукції щодо її відповідності вимогам законодавства у зазначеній сфері. За результатами моніторингу рекламної продукції, проведеного Національною комісією, звернень, які надходять на адресу Національної комісії від державних установ, громадян та громадських організацій встановлено, що останнім часом на ринку рекламних продуктів значно зросла кількість рекламної продукції, яка не відповідає вимогам чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі.

На нараді були також розглянуті питання організації діалогу між державними органами та громадськими організаціями, саморегулювання у рекламній галузі та можливості проведення Конкурсу на кращу соціальну рекламу.

Нагадаємо, що між Національною експертною комісією та Спілкою рекламістів України підписаний Меморандум про співробітництво, адже обидві сторони визнали необхідність створення відповідних умов для забезпечення захисту моральних засад в суспільстві та виявили бажання поєднувати зусилля при проведенні спільних чи скоординованих заходів, а також прагнення забезпечити максимальну ефективність дій при досягненні спільних цілей.

Прес-служба «Ліги Культури»

Київ, 14 липня 2011 року

fb     yt

Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи сайту та оцінки використання його вмісту. Залишаючись на сайті Ліги Культури, Ви тим самим даєте згоду на використання нами файлів cookie.
Ok