Восени 2011 року «Ліга Культури» за сприяння Благодійного фонду «Зоря» ініціювала створення коаліції інституцій громадянського суспільства для реалізації проекту «Поступ громадянського суспільства в реформуванні національної системи освіти України».

Метою проекту є підвищення якості освіти в Україні шляхом покращення матеріально-технічної бази навчальних закладів, впровадження освітньо-кваліфікаційних вимог до викладачів, поширення принципів людяності та викладацької етики в навчальних закладах.

Долю реформ, сталий демократичний розвиток країни забезпечують фахівці, якість їх підготовки та громадянська, патріотична позиція. Тому реформування національної системи освіти України є вирішальною умовою реформування всього суспільного життя. «Ліга Культури» разом з БФ «Зоря»  включились в цей процес, поставивши мету спрямувати процес освітньої реформи на те, щоб освіта допомогла людині навчитися жити у гармонії з природою, з іншими людьми, з суспільством, формувати у підростаючого покоління людяність як основоположну рису особистості, загальнонаціональну свідомість громадянина України і світу.

Вирішення цих завдань потребує широкомасштабної мережевої міжсекторальної взаємодії, де велику роль відіграють громадські організації. Задля цього було створено коаліцію за участю громадської організації «Академія педагогічних наук» («АПН») та Всеукраїнської благодійної організації «Асоціація за нове покоління «Лелека».

Спільними зусиллями коаліція може внести суттєвий вклад в процес реформування системи освіти в Україні. Зокрема через залучення висококваліфікованих фахівців для розробки нових стандартів освіти, дошкільної і шкільної; нової моделі педагогічної освіти, створення громадських молодіжних педагогічних шкіл для підготовки педагогів нового покоління, здатних забезпечити сучасну освіту, яка відповідає наступним критеріям:

- вмотивованість і спроможність учнів до навчання упродовж всього життя;

- емоційне благополуччя та позитивне ставлення до навчального закладу всіх учасників навчального процесу;

- свобода всіх учасників освітнього процесу як умова ефективності освітніх систем нового тисячоліття;

- випускник, який є особистістю конкурентоспроможною у глобальному вимірі, креативною, з критичним мисленням і імунітетом до технологій маніпулювання свідомістю, має смак до життя, прагнення до самовдосконалення, розвинутий емоційний інтелект.

В рамках проекту передбачається підготовка освітніх програм практичного спрямування для реалізації іх у системі позашкільної освіти і оздоровчих закладах для дітей.

Прес-служба «Ліги Культури»

Київ, осінь 2011 року

fb     yt