Українці світу – підприємці, фахівці різних галузей економіки зустрілися на І Економічному форумі у Києві, щоб реально оцінити соціально-економічну, екологічну й культурну ситуацію в Україні, обмінятись досвідом та запропонувати практичні методи розв’язання проблем. Ініціатори Форуму Українська Всесвітня Координаційна Рада і Міжнародна Громадська Організація Українців “Четверта Хвиля” організували захід на тлі свята Української державності – 30 листопада – 1 грудня 2007 року.

Концепція Форуму передбачала випрацювання пропозицій з таких основних напрямків:

І. Місце української економіки в глобальному світовому господарстві.

ІІ. Перспектива розвитку українського суспільства через аграрний сектор економіки.

ІІІ. Науково-технологічні інновації в соціально-економічному, екологічно безпечному розвитку України.

ІV. Створення цілісної культурно-інформаційної системи для повноцінного духовного розвитку українського суспільства.

Всеукраїнська громадська організація «Ліга культури» взяла участь в роботі IV секції і в контексті мети створення цілісної національної системи творення й поширення культурно-інформаційних продуктів в Україні й за кордоном запропонувала долучитися своїми відкритими проектами – Всеукраїнська суспільна інтелектуальна мережа «Всі Ми », Інститут експертів культурно-інформаційних продуктів, «круглі» столи, об’єднані єдиною темою «Соціокультурний прогрес України через інформаційний простір». «Чому саме тут, на цій секції ми вирішили працювати? – Тому що все починається з інформації, – наголосила в доповіді Президент «Ліги культури» та компанії «В.Л. » Людмила Авескулова. – І спочатку було Слово. Сенс цього Слова, розуміння, навіщо ми його виголошуємо і як ми його втілюємо в життя – це дуже важливі на сьогодні акценти».

Насамкінець Президент «Ліги культури» резюмувала: «На Форумі прозвучало справді багато корисної інформації, але найперше, що кидається в очі – дуже сильний інтелектуальний потенціал багато енергії витрачає на те, щоб давати оцінку роботі менш потужного інтелектуального потенціалу. Хотілося б, щоб було навпаки. Треба зосередитись на тому, щоб створити головний продукт, за яким ми будемо рухатись, - це соціальна модель нашого розвитку... Окремі продукти, які створюються, які несуть український дух, українську ментальність, зараз треба вміти це об’єднати, зробити продуктивний синтез. Все те, що в країні начебто відбувається за законами самоорганізації, треба взяти в керовану відповідальність! Якщо цього не буде зроблено, будуть втілюватися всі ті програми ментальні, які нав’язуються, які більш упорядковані чи мають ресурси для популяризації».

 

fb     yt